Over and out!

 
Hejsan allihopa! 
Det var inte igår. Jag är inte, och kommer aldrig att bli en bra bloggare med min tråkiga uppdatering.. Haha! Jaja men det är ju iaf något det jag gör ;) Har mest gjort snabba korta mobilbloggar bara för att hålla igång den lite men ska "försöka" bli bättre på de här! 
Det är ju sjukt länge sen jag skrev på riktigt (i sommras) och har ju hänt en hel del sen dess. Tiden går så fort så jag hinner inte med blir sjukt stressad samtidigt som det är superbra att den gör det. Har bland annat i helgen tapetserat om i lägenheten osv, bytt ut lite möbler målat om saker osv. Trivs superbra med mina nya tapeter superfina!! <3 Fattas bara allt som ska upp på väggarna nu och väntar på att pappa kommer in o hjälper mig med de då jag har en fet betongvägg.. Men ska visa lite bilder här nere på hur det ser ut nu när de nästan är fädigt med allt. Men får skriva lite mer sen någon gång när jag har orken och tiden som aldrig finns nu för tiden.. Kommer hem och är helt slut och sover :P Roligare liv.. 
Men ha det bra så länge, Puss puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0