I didn't know i was lost.

Hej, hej, sitter just nu med påsar på fötterna med olivolja och havssalt i. Kännde att jag ville ta hand om mina fötter idag, ska se till och göra lite pedikyr sen också och ta bort neonfärgen på mina naglar på händerna mina naglar går bara av när jag har nagellack...
Idag har jag verkligen kännt att jag har sommarlov.. Har varit en sån här dag då jag vaknar hemma i Sandnäset kan kliva upp vilken tid jag vill, alla jobbar och jag är ensam.. Vet inte vad jag ska göra så går ut och går typ halva dagen :P Men har varit rätt mys ändå men tycker gärna solen kan titta fram igen så jag kan vara ute o sola typ göra lite sånnt när jag ändå inte gör nått. Men var som sagt på promenad idag med voven, mysig tur upp i skogen på upptäcksfärd och hittade värta toppen på berget där jag kunde se långt bort och över en liten del av byn, fint var det så de får bli fler promenader upp dit :) 
Annars så håller jag på att kika lite sista minuten resor och blir lite sugen ;)

Ha det bra! :)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0