Home sweet home!

Hemma igen efter en veckas camping semester med familjen, har haft det sjukt mysigt! Har nog tagit en miljon bilder så tänkte dela med mig av några i morgon då jag får tid nån gång! Blev IKEA och Birsta nu innan vi for hem o vill bara tapetsera om lägenheten nuuu!!! För tillfället myser jag med min darling som var otroligt glad att vi kom hem o gosigare än gosigast är han men doxk luktar han inte lika gott efter en veckas uteliggande.. :( Men han hämtar nog igen sig! ;) Råkade även kleta bakteriedödande medel i ögat som jag brukar ha i ansiktet så det håller på att frysa sönder.. Klantigt. Men nu ska jag sova o förhoppningsvis kliva upp tidigt i morgon! :)
Godnatt!
  

Kommentarer
Postat av: Silvia

Fin blogg tjejen. Kolla gärna in på min med :D

2013-07-22 @ 11:18:23
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0