Blåser bort...

Hejsan, sitter inne och väntar på mat just nu, blir kycklingwraps mums, ska bli supergott! Annars så blåser det som om det vore rena rama höststormen ute.. skönt sommarväder osv. Så idag har jag pillat och slitit men mina naglar på både tårna och händerna idag (så min nagelbandspetare gick av..) och fick se att mina naglar på händerna faktiskt blivit ganska långa, (vilket dom aldrig blir innan dom går av) så de va kul! Nu tänker jag bara smörja in dom och olja dom tills jag åker på semester så ska dom nog vara lika fina då så jag kan måla dom lite sommarfin :)
Drar nog ut på en springrunda sen, kan ju inte bara suttit inne hela dagen och göra ingenting som jag LÄTT kan göra ;)
Bjussar på lite bilder, och varning för fotfobi.
Pusshej!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0