Dalarna

HEJ!
Det var inte igår, har haft fullt upp nu de här senaste dagarna så har inte haft tid för någon blogg, men tänkte slänga in ett snabbt inlägg så mina tånaglar torkar innan jag ska lägga mig och upp tidigt i morgon för att packa in de sista i husvagnen sen bär de iväg till Dalarna med familjen, kommer bli supermys verkligen!
Men som sagt har jag haft så mycket att göra de här senaste dagarna. Det blev lite spontant att jag for in till stan i torsdags för att Jon kom hem då for vi förbi Måläng och hällsade på syrran och småfisarna, var bla ute och lekte i deras enorma hemma lekplats dem har gjort önskar jag hade en sån när jag var liten ;) 
Sen bar de vidare in till stan och lägenheten för att storstäda, och då menar jag det.. Städa från halv fyra till halv elva på kvällen.. sjukt jag vet men vart enda damkorn skulle bort men skönt när det var gjort så nu när jag kommer tillbaka om en evighet så kommer det vara rent och snyggt! (och efter yran lika skitigt igen..) Sen var jag på stan med mamma på fredagen en sväng innan hon jag och nathalie handla mat och åkte vidare hem till skogen igen, hittade bland annat en ny rosa onepiece på stadium som jag inte kunde låta bli att köpa så den är den nya favoriten ;) Kanske kommer upp en bild framöver. Sen sprang jag på charlie också på glitter jättekul att få träffa henne också en sväng. 
Men resten av tiden i lördags och idag har jag städat bilen och husvagnen packat osv sen har vi även vart iväg och plockat mylta (hjortron) i stora lass både lördags och idag, skitkul att plocka faktiskt förutom att jag klev ner i surhål båda dagarna så jag var blöt ända upp i röven med samma ben.. Men det gjorde inget nu har jag bär så de räcker hela året typ till frukost (Y) 
Men det var väll allt så nu ska jag ta och sova för att ladda krafterna. Ska tydligen va skitfint väder där nere så kommer bli så jävla skönt att komma bort från denna kyla! Lär väll bli ett eller annat mobilinlägg under semestern kanske får se vad jag hinner med :) 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0