Sommaaaaar, sooommar och sol!

Hejsan alla glada!
Just nu sitter jag och kikar på "Lotta på lisseberg" med mamma och är sjukt trött men det är det värt efter en underbar helg. Har varit i Kälen på kubbtunering som vi är på varje år och det har varit helt UNDERBART! Dom bästa människorna, finaste stället, mera skratt, mera glädje, minnen, och mysigare än mysigast har det varit! 11.20 hade mitt lag den första matchen och sen höll det på under hela dagen gick både bra och dåligt men det spelar inte så stor roll för lika kul är det endå! Mitt lag som ni kanske såg på förra inlägget hette "BottenNappet"
, vi var helt enkelt motståndarlagets bottennapp ;) Tror vi var 8 lag från Sandnäset av 66 lag iår och ett lag brukar nästan alltid vara i finalen men jag tror det blev lite för mycket av de goda iår så ingen kom tyvärr så långt men vad gjorde det. Sen bjöd kvällen på bad grillning, pub och förvånansvärt bra musik från "The Relatives" bra covers av morderna låtar så vi dansa och sjöng så rösten är fortfarande borta 2 dagar efter.. :P
Sen var det efterfest till halv 7 på morgonen dock var det inte jag som var uppe så länge men de som var värst satt ute med spelarn i full gång hela natten lång. Vi drog dit husvagnen som mitt lag sov i och det blev som en liten semester kändes det som´, väntade på att mamma eller pappa skulle upp och koka kaffe på morgonen men så var det ju inte ;) 
Men en sådan helg ger en så mycket energi så man orkar leva vardagen ett tag till så nu tänkte jag bjuda på en rejäl bildBOMB!! :)

 
 
 
 
SÖFFLÖCKE! Förre årets vinnare från Sandnäset.
 
 
MMKC (Moppe-Musche Kubb Club) Svarta och Vita.
 

MMKC Svarta.
 
 
"After Kubb" bad.
 
 
Typ den enda bildan jag har några från mitt lag, snygga tröjor som fan!
 
 
Grillning.
 
 
STEK!
 
 
Partytältet på gården.
 
 
Pubkväll.
 
 
Nathalie!
 
 
Efterfest.
 
Söndag morgon ;)

 
Sist men inte minst lite morgonfiske innan det bar iväg hem igen. En helt underbar helg, tackar alla inblandade och speciellt familjen Andesson för att man får på här på det typ vackraste stället på jorden.
 
Ha det gött gutter! <3
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0