IKEA + BIRSTA = ?

= Fattig och Lycklig..
Jo de stämmer fattig är jag men kände att jag behövde shoppa loss!! Köpte inte allt för mycket som tur va då jag inte hittade så mycket men på IKEA skulle jag kunna tömma kontot + sparkontot lätt som en plätt.. Vill bli vuxen och skaffa hus och tjäna fett med cash osv, osv... Drömma kan jag!  Nej men köpte lite smått och gott till lägenheten bland annat som kommer bli kanon och ännu mer kanon när jag hittat de rätta tapeterna jag vill ha till lägenheten. Har redan köpt en till en fontvägg men kan inte bestämma mig om jag vill ha grått eller vitt till resten av väggarna men just nu lutar det åt vitt. Får bli lite semester bilder ikväll kanske om jag hinner med det annars blir det en annan dag :) Har lite att göra ikväll och får se om jag åker in till stan i morgon eller om det blir någon annan dag, måste skaffa en körlärare så att jag kan börja ta lektioner nu dem här sista veckorna på sommaren, börjar nästan känna mig stressad :P Men körde mycket bil i Dalarna samt Sundsvall och tyckte inte att det var så svårt endå även om det var betydligt mer trafik och vägar hit och dit än i stan men det var mycket roligare då med lite utmaningar då de e så trist att köra samma tråkiga vägar i stan där man kan alla skylltar osv.. Men slänger upp lite bilder på mina nya prylar jag köppt :) 
Ha de!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0