Girl is back in town!

Hej, hej! Precis kommit hem från en kort shoppingrunda på stan med Moa sen har jag även varit på invigningen av Storsjöcupen nere på stortorget sjukt mycket lag och fick även träffa Challe som var efterlängtad efter att inte ha setts på nästan en månad <3 Men gillar verkligen storsjöcupen då det är så mysig sommarstämning hela tiden. Saknar att vara mindre, vill vara med igen.. Kommer ihåg hur jävla kul det var att vara med på alla fotbollscuper osv.. "Miss the old times" Såg att Berg/Rätan var med i tåget så kanske kan gå och flirta in mig som dispens hos dom, skulle lätt åka hem och rota fram fotbollsskorna & benskydden igen, helt klart!
Men, men det är väll bara att drömma vidare..
Annars shoppade jag en efterlängtad bikini i min favofärg (SNORGRÖN) och även städat, dragit ogräs, sopat, skrubbat min lilla såkallade "trädgård" här i stan :)
Men nu ska jag titta nått avsnitt andra avenyn och äta vattenmelon innan jag lägger mig och tar en skön sovmorgon i morgon! :)
Puss godnatt alla.

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0