De borde utrotas!

En fortsättning på rubriken, jag vill inget annat hellre än att äckelkusar, larver, baggar sniglar osv ska UTROTAS! Livet vore så otroligt mycket bättre då.. Varför jag kom på de var för att jag klippte gräs idag och fick panik av alla broms som äter köttbitar av mig samt att jag helt plötligt kände något kallt i nacken som for ner så jag tänkte "Det är säkert ett löv eller nått". Känner med handen och det känns som en fet äcklig larv så jag slänger mig av gräsklipparen och av med alla kläder i världens panik förutom bh,n som tur är så bor jag på landet så de gjorde inget, men hade inte dessa sluskar funnits så hade jag sluppit. då har jag fått sagt mitt.. Men annars har dagen varit bra med det underbara vädret, har suttit ute och stekt med gamlingarna hela dagen och sen klippt gräset resten av kvällen så nu ska jag packa om väskan och hoppas på finväder när jag kommer till lägenheten i morgon efter jobbet så jag kan fira lite "sommarlov" ;)

Puss Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0